TULISAN 35 : MY PIC :”)

Image

HIIIIIII! mau sombong bentar boleh kan? engga dosa kan? jadi waktu itu saya ngepost foto saya yang lagI sok unyu-unyuan sama bukunya bang Indra, eeh di RT sama abangnya, eh yaudah seneng banget gitu deh. gimana engga seneng coba kan kalo tulisannya gitu? nih tulisannya >> Wah cakepnya itu m̶u̶k̶a̶ buku #CeritaHati :’) << duuuh meski dicoret tetep aja seneng bikin pengen guling-guling di tengah rel kereta hahahahha yang penting seneng mehehehheheheheheh

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s